A devenit o obișnuiță ca la seminariile adresate antreprenorilor sau viitorilor antreprenori, managerilor sau viitorilor manageri, freelancerilor sau doritorilor de dezvoltare profesională să se discute despre importanța riscului. Vrei? Riști! Riști bani, timp și relații personale. Sau … investești.
Cu toate acestea, toți cei care au avut curajul să o ia pe acest drum au fost nevoiți să treacă mai întâi de „sfaturile” bine intenționate ale celor apropiați. Majoritatea oamenilor sunt atât de preocupați de ceea ce afirmă alții despre ei, încât se opresc aici. Toate studiile și experiențele personale despre gândire pozitivă se disipă. Cu unele excepții. Exact, sunt și axcepții. Ca la orice alt test și aici sunt persoane care au reușit să-și urmeze visul mai departe.
După ce au trecut de sfaturile prietenilor, notițele luate la seminarii se confruntă cu o altă cumpănă. De această dată, cu una personală. Cu o cumpănă care depinde în totalitate de noi. Cei care ne-am luat viața în propriile mâini. Cât suntem dispuși să riscăm? Cât de realist este visul nostru? Câtă încredere avem în reușita lui? Dacă mai devreme „dușmani” ne erau cei de lângă noi, de această dată noi ne suntem propriul „dușman”. Doar de noi depinde dacă mergem sau nu mai departe. Aflați în acest punct cei mai mulți dintre noi aleg o cale de mijloc. Merg mai departe dar riscă cât mai puțin posibil. Unii riscă mai puțin financiar pentru că atât își pot permite. Alții pentru că au o încredere scăzută în propriul vis.
Am ajuns la al treilea test. Aici ajung doar cei care își pot permite să investească suficiente resurse pentru a-și putea permite ulterior să ofere servicii exigente. Ei sunt cei care vor reuși să iasă în evidență în scurt timp cu produse de calitate ridicată. Abia la acest nivel visul începe să fie vizibil.
Zilele trecute am avut ocazia să discut cu Carmen despre atelierele de croitorie handmade și am învățat de la ea că această nișă, chiar dacă are o concurență destul de mare, are și ceva care o avantajează – cumpărătorii sunt educați. Ei pot deosebi cu ușurință produsele făcute la repezeală din materiale obișnute de produse care necesită ore întregi de pigulit la diverse detalii și materiale extrem de rare. Cei care vor să pătrundă pe această piață trebuie să fie exigenți cu ce produc. Trebuie să vină cu produse care ies în evidență, cu cusături noi, cu materiale noi. Un produs handmade nu înseamnă un produs pe care-l poate face oricine. Dimpotrivă, un produs handmade de calitate are propriile secrete. El nu poate fi reprodus cu ușurință.
Aceste secrete, despre care-mi povestea Carmen, se pot obține cu ajutorul unor mașini de surfilat și de acoperire Baby Lock. Dacă vreți să obțineți produse care să iasă în evidență și să atragă admirația clienților și concurenței aveți nevoie de un partener pe măsura calității visului vostru.
Baby Lock este cunoscută în întreaga lume pentru produsele de înaltă calitate proiectate și produse în Japonia, precum și pentru progresul tehnologic realizat prin sistemele patentate „Jet-Air” și „Extraordin Air THREADINGTM”. Din dorința de a spori opțiunile creative ale utilizatorilor, Babylock a proiectat propria linie de accesorii pentru mașinile sale.
Mașinile Baby Lock sunt considerate de către specialiștii în domeniu ca fiind cele mai avansate mașini portabile de surfilat și acoperire din lume – la cel mai înalt standard de calitate japonez. Incepând din 2016 ele sunt disponibile și în România.
Pentru detalii despre mașinile Baby Lock vă rog să accesați următoarele link-uri:
• mașini de surfilat
• mașini de acoperire
• mașini de cusătură manuală
Doriți să le oferiți clienților produse de calitate superioară comparativ cu cele produse de concurență? Folosiți mașini de surfilat și de acoperire mai performante!
Clienții premium (cei stabili și cu potențial financiar) pot fi menținuți aproape doar de către cei care reușesc să țină pasul cu așteptările lor. Trecem printr-o perioadă în care ne-am obișnuit cu externalizări și subcontractări. Business-ul cu cel mai mare potențial se află dincolo de acest stadiu. Rezultatele vor fi pe măsura investiției și a unicității serviciilor oferite.