The Catwalk Stage, noua secțiune din cadrul TeCOMM

17.08.2017

The Catwalk Stage din cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference & Expo include sesiuni cu speakeri de la cele mai cunoscute branduri din domeniul online fashion & beauty. Printre speakerii prezenți în cadrul secțiunii se numără Carlo Terreni (General Director @ Netcomm Suisse), Dan Vidrașcu (CEO, Elefant.ro) sau Bogdan Zavera (Marketing Manager @ Zoot.ro).

În cadrul sesiunilor, aceștia vor aborda cele mai arzătoare probleme cu care profesioniștii din domeniu se confruntă și vor veni cu soluții patentate chiar de ei.

Dan Vidrașcu

Dan Vidrașcu este co-fondatorul elefant.ro, al doilea jucător din eCommerce cu peste 1.000.000 de clienți, și vorbește în cadrul evenimentului despre modalitățile de extindere a magazinelor online din industria fashion. Retailerul online este prezent și în Republica Moldova prin elefant.md, iar extinderea va continua în Bulgaria. Dan Vidrașcu a pus bazele magazinului online în 2010 alături de principalul investitor, Fribourg Capital. Ulterior, el a preluat poziția de CEO, iar magazinul a înregistrat creșteri anuale de cel puțin 70% în ultimii 6 ani.

Bogdan Zavera, Marketing Manager la Zoot Romania, av vorbi despre modelul cabinelor de fericire și rezultatele strategiei de a atrage clienții din online în offline. Retailerul ceh Zoot.ro lansat în noiembrie 2015 în România, a început direct promovarea pe piața românească cu 250 branduri și 2 Cabine de Fericire, urmând ca în prezent să numere peste 300 branduri și 8 cabine. Cu o experiență de peste 10 ani, Bogdan a implementat și coordonat proiecte complexe de marketing digital și business. Acestea au fost recunoscute și premiate pentru eficiența și impactul lor de către comunitatea de profil națională și internațională. Gândirea strategic și pasiunea pentru digital l-au adus să lucreze într-un domeniu care îl interesa și pe plan personal: e-commerce-ul.

The Catwalk Stage – despre soluții patentate chiar de cei care au nevoie de ele

La scurt timp după ce am pășit pe net am început să urmăresc modul în care informațiile ajung la mine. Intreaga teorie despre promovare în mediul online se bazează pe vechiul principiu de a duce moara la sac. Iobagul stă cuminte acasă cu sacul pe prispă și moara vine, intră în vorbă cu el și-l convinge să-i macine grăunțele. Dar dacă cel cu moara cea mai bună nu vine prin sat? Dacă el își vede de treabă la moară și așteaptă ca noi să ne ducem cu sacul la el? Ce facem? Il așteptăm până decide să trimită pe cineva cu sacii după noi? Si dacă a trimis deja și noi eram la birt în sat?

Vremurile sunt altele. Scenariul a rămas identic. Pe vremea când eram la mâna motoarelor de căutare online dădeam peste site-uri recomandate de alții. Pe prima pagină dădeam peste pagini care nu aveau nimic în comun cu ce căutam noi. Erau doar atractive. Cu cât cădeam mai mulți în plasă cu atât erau mai în față. Acum, când rețelele de socializare sunt pe val, suntem la mâna prietenilor care ne recomandă una alta în funcție de posibilități și disponibilități. Si dacă ce primim nu ne este de folos?

Incepem să ne punem tărtăcuța la contribuție și căutăm soluții.

Această abilitate nu se învață pe la conferințe. Acolo putem, în cel mai fericit caz, să-i ascultăm pe alții povestind cum au reușit să aibă succes datorită ei, să învățăm și să devenim mai responsabili. Primele cărămizi se pun în copilărie.

Uneori, informațiile ajung la mine fără să le caut. Alteori, se ascund atât de bine încât nu le găsesc nici după ore întregi de căutat. Cei dintre voi care înțelegeți ce face diferența vor înțelege și ce valoare pot avea propriile soluții. Mai ales în rândul celor care-și petrec timpul prin comerțul online.

Comentarii

Postează un comentariu


Articole învecinate